Темы самообразования

Работа па самаадукацыі настаўнікаў ДУА “Рэчкаўская сярэдняя  школа”

Прозвішча, імя, імя па бацьку настаўніка Пасада , спецыяльнасць Тэма па самаадукацыі

1.

Пазняк Віктар

Мікалаевіч

Дырэктар

Руская мова і літаратура

Гульнявыя тэхналогіі на ўроках рускай мовы і літаратуры як сродак развіцця пазнавальнай актыўнасці школьнікаў

2.

Домась Алена

Юльянаўна

НДВВР

 

Беларуская мова і літ - ра

Аналіз і самааналіз урока: методыка, тэхналогіі, дыягностыка.

Фарміраванне чытацкай культуры вучняў ва ўмовах сучаснага інфармацыйнага асяроддзя 

3.

Кот Наталля

Уладзіміраўна

НДВР

Абслугоўваючая праца

Развіццё пазнавальнай цікавасці вучняў на ўроках абслугоўваючай працы

4.

Пазняк Ганна

Васільеўна

Бел. мова і літаратура.

 

Тэхналогія адкрыцця ведаў на ўроках беларускай мовы і літаратуры

5.

Шляжка Ала

Аляксееўна

Руск. мова і літ-ра

Бібліятэкар

Дыдактычныя гульні на ўроках рускай мовы і літаратуры

6.

Прыгодзіч Іван

Іванавіч

Матэматыка

Інфарматыка

Выкарыстанне алгарытмічнай мовы Pasсal ABC у адукацыйным працэсе

7.

Казлоўская Алена

Адамаўна

Хімія, біялогія

Нямецкая мова

Выкарыстанне актыўных метадаў навучання на ўроках хіміі як сродак актывітызацыі пазавальнай дзейнасці вучняў

8.

Стаскевіч Вольга Васільеўна

Пачатковыя класы

Дыдактычная гульня як сродак развіцця пазнавальнай актыўнасці малодшых школьнікаў

9.

Шадрына Юлія Аляўцінаўна

Педагог-псіхолаг

Адаптацыя дзіцяці да школы

10.

Трында Леанід

Іванавіч

Фізічная культура і здароўе

Фізічная культура як сродак умацавання здароўя школьнікаў

11.

Гацуковіч Пётр

Юльянавіч

Тэхнічная праца

Нестандартныя формы навучання на ўроках тэхнічнай працы

12.

Лукашэвіч Святлана

Мікалаеўна

Гісторыя

Развіццё творчых інтэлектуальных здольнасцей вучняў праз прымяненне сучасных педагагічных тэхналогій

13.

Кот Ірына

Аляксееўна

Англійская мова

Сродкі павышэння эфектыўнасці і якасці ўрокаў англійскай мовы

14

Пазняк Людміла

Сяменаўна

Пачатковыя класы

Павышэнне матывацыі на ўроках літаратурнага чытання як сродак папярэджвання  непаспяховасці малодшага школьніка

15.

Піліпчук Ганна

Мікалаеўна

Пачатковыя класы

Павышэнне  ўзроўню чытацкіх уменняў і навыкаў вучняў пачатковай школы ва ўмовах асобасна-арыентаванага падыходу пры навучанні літаратурнаму чытанню

16.

Гацуковіч Таццяна Міхай лаўна

Педагог сацыяльны

Педагог-арганізатар

Работа педагога сацыяльнага з сем’ямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным становішчы

17.

Латышэвіч Таццяна

Іванаўна

Пачатковыя класы

Выкарыстанне актыўнай ацэнкі на ўроках літаратурнага чытання